Tuesday, January 8, 2013

uitm machang ~~

hai hai..assalamualaikumm..tak jawab dosa , jawab gatal..hahaha..

 
nak bgitahu ni yang aku rindu pulak kat UITM MACHANG ni..walaupon aku sempat 2 minggu je tapi macam2 pengalaman dah aku dapat..okayy la ..korang mesti tak paham..biar aku cite sikit...
lepas abes SPM 2010, aku ditawarkan ke uitm machang..kos bisness u alls..ape lagi aku pon pegilah sana..

   minggu pertama aku dapat 2 roomate memang dari kelantan la kan..dua2 baik orang nya..minggu pertama aku dah start orientasi kot..memang penat kot ..sampai aku rasa nak pitam ko tau..tapi sabar jela..kena pakai baju kurung n kasut sukan pastu pusing satu uitm kot..bayangkan laa~~tiap -tiap hari pulak tu..aku dapat kolej dato onn..pastu masuk minggu ke dua kteorang berpecah bilik..aku dapat roomate baru pulak..ni semua dari selangor..memang masok geng la kan..neb, syira n syikin..aku ingat lagi nama korang ..rindu gilaaa..rindu nak makan mknn kelantan ..haha ..aku harap syira dah boleh terima makanan kelate yer..hoho



minggu kedua aku dah start belajar ..dapat kenal budak kelas aku kejap jerr..pastu tup tup mak ayah ak datang uitm n bagi tahu aku yang aku dapat KMS..matrikulasi selangor..
pastu aku pon happy tapi sedih jugak sebab tinggalkan roomate aku macam tu jerr..masa tu roomate aku semua keluar..pastu dorang balik bilik tengok aku dah takde..aku tulis surat je kat dorang..memang sedih wehh...macam2 dah kteorang lalui bersama..cehhh..pastu tinggal camtu jerr..
pastu sampai sekarang tak penah nak jumpa..masing2 bz..haha





No comments:

Post a Comment