Friday, January 11, 2013

Teknik tuanku jaafar seremban !!!


  hai hai and assalamualaikum..ni nak gitau yang aku miss pulak kat zaman muda aku kat STTJ  ( sekolah teknik tuanku jaafar ) ni..hahaha..rasa macam diri dah tua pulak kan..

 
 
 
macam-macam pengalaman aku dapat duduk kat sana tu..aku tahu guna perkataan AFTER n macam2 lagi..aku kat sana amik jurusan perdagangan ..rindu pulak kat miss yeo kesayangan aku..sorang cikgu yang garang gilerr kot..

 
 
  
   aku duduk kat aspuri tau..dorm aku sangat famous u alls sebab hmmm..biarlah rahsia..pegi mana2 semua kecoh dorm 6 dorm 6..dorm yang penuh dengan kontroversi..tapi bukan aku la salah sorang nya..aku baik je dulu..innocent..budak baru nak kenal dunia luar la katakan..

 
 
 
muka kami comel-comel je waktu ni..hahaha..muka tak matang lagi tu..
 
 
 
 
aku pon rindu nak join PKBM LAUT agi..best tuu..macam2 kteorang buat kot..pegi berkawad sana sini , pergi belajar menembak ..macam-macam laa..balik muka itam-itam ..penat lagi tu..esok nya ada kelas pulak,.maklom lah nak ponteng tak bolehh..hahaha
  
 
 
muka letih je tapi tetap senyum..best sangat waktu ni wehhh..rasa nak skolah balik..hahaha
 
 
 
 
pape hal aku memang rindu gilaa kat kawan-kawan aku kat teknik ni especially budak dorm aku sendiri weh..teringat setiap minggu mesti ada makan beradab punya la kat asrama..makan kena sopan kot..pakai sudu garpu..memang fail la kan aku ni..hahaha..pastu macam-macam event lagi laa..annual dinner yang best gilaa..haha
  
 
 
 
atas ni pulak budak kelas aku ..hahaha..tak perlu tahu la yer aku yang mana..muka semua dah lain kat sekarang..time ni muka comot-comot agi ..huhu..budak kelas aku ni macam -macam jenis perangai ade..semua gila-gila jugak..hahaha..sori la korang yer..
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment