Tuesday, January 22, 2013

blog berhabuk !!

hai hai and assalamualaikum...lama pulak aku tak update blog ni..hahaha..tak tahu nak tulis ape sebenarnya..sebenarnya aku tak reti lagi nak guna blog ni..aku cuba cuba try test je before ni..tu pon kak ziera ajar aku..tq akak.

hmmm k laa aku cite sikit..aku sekarang ni still cuti lagi..dok rumah jela..kadang2 tu kluar la jalan jalan..aku cuti sebulan lebih kot..kejap je pulak..pejam celik pejam celik aku da masuk sem 2 nanti..18 feb ni aku dah daftar la kolej..huhu..cepat betol masa berlalu kan..

keje aku kat rumah ni memang makan tido makan tido jela kan,,haha..xde laa..aku tolong la jugak mak ayh aku kat rumah ni..anak mithali kan..wekk..

hmmm..5 feb ni pulak mak ngan ayah aku nak pegi buat umrah..doakan dorang selamat pergi ngan pulang yerr..sedih kan..cuti ni baru je nak spend time ngan parent ...huhu..sokay laa,,tak kesahh..tak sabar pulak nak hantar dorang pegi nanti..akhirnya dapat jugak dorang pegi..



 

1 comment: