Saturday, January 12, 2013

Drama yang paling bestttt !!!

hai hai and assalamualaikum..aku rindu gila nak ber drama lagi..huhu..best kot..tak sia-sia kita practice sebab we are winner...yeahhh ..tapi hadiah tak seberapa pon..hamper je..hahaha...

tajuk drama kteorang  THE PRINCESS AND THE PEA..miss them so much..huhu


 
 
rindu nak pergi FSSK practice drama ngan korang lagi walaupon ade gadoh-gadoh kecik kan.
pastu banyak pulak props yang kteorang pakai kot..tu yang meriah bagai tu naa..haha..perasan je lebih


 
 
 
 
 
 
time rehearsal lagi sempoi kot..lambat sangat tunggu budak lain tengah practice sempat lagi lepak-lepak..lepak la sangat..hoho
 
 
 
 
tengok muka kelaparan aku tu..kteorang tak makan pape pon dari pagi semata- mata tunggu rehearsal ni..sampai petang bertahan lapar..sedih kan kami kami ni..
 
 
 
 
aku pegang watak princess draculina ngan guard..hahaha..lawak2..dri princess jadi guard kot..haha..tapi best jugak..sampai ade orang cakap kteorang guard comel2 kot..huhu..bajet lagi..ish3
 
 
 
 
" grrrrr " ngan " but your highness " tu laah skrip aku..banyak kann..haha
 
 
 
 
hahha..tu jela ..hope sangat - sangat sem 2 ni dapat jumpa korang lagi..kelas semua mesti dah lain-lain kan..xoxo
 
 
 
 
chop chop..hahha..ni gambar kteorang masa belakon jadi guard..hahaha...skrip untuk guard aku dah lupa..hahha..sebab banyak la jugak ayat yang aku cakap..huhu
 
k laaa..saje je cerita ni..mengimbas kenangan lalu..cehhh..tata titi tutu
 
 
 
                                                            

1 comment: