Sunday, July 7, 2013

halooo

hmm hmm assalamualaikum semua..lama dah tak update blog ni..habis berhabuk da blog ni..

takde cerita menarik pon..tapi nak jugak menaip blog ni.. Hari ni dah masuk seminggu aku ambil short sem..kami dah tak duduk blok lama..kami dah berpindah blok baru..aku cuba untuk menyesuaikan diri kat blok baru ni..banyak cerita yang aku dengar tapi kita kena think positive ye kawan-kawan..hampir setiap minggu je rasa nak balik rumah dibuatnya..

esok dah nak puasa..tak sabar nak puasa pastu kita raya..yeahh..mcm  budak kecik la pulak..maafkan aku kalau ada buat silap sedar atau tak sedar..sesungguhnya saya ni insan biasa dan tak sempurna..maaf zahir dan batin..

erm kepada si dia..huk hukk..terbatuk pulak..terima kasih sebab selalu ada untuk saya..saya dah bagitau yang saya memang tak pandai semua ni..tapi awak paham saya..aminnn...

No comments:

Post a Comment