Wednesday, July 24, 2013

:)

assalamualaikum..lama tak update blog ni..hahah..lama la sangat (tangan kat bahu mata ke atas)..

hari ni dah masuk ramadhan ke 15...yeah yeah tak sabar nak raya ..baju raya tahun ni tak payah beli yer..pakai je apa yang ada..Ehh jap jap tak payah nak fikir raya sangat ehh..result sem 2 kau belum keluar lgi..dupdap dupdap nak tunggu 31 jul ni..kalau aku dapat result tinggi dari dia, aku akan menuntut hadiah aku nanti..awak tggu yer..keh3

tadi aku baru lepas jawab exam mid ..tersangat la senang dalam bracket..esok ada exam lagi sempat pulak menaip blog ye seha ni..rotan kang..haha..takpe berehat sebentar bersama kitkat..kitkat kan ada..( tiadakena-mengenalangsung)..ermm tak sabar nak tunggu habis short sem ni..kjap je lgi..30 ogos ni habis la..tapi aku final exam 26 dan 27 ogos ni...kesian birthday girl kena jawab exam masa tu..haiyakk..

tak sabar tunggu sabtu ni..yeahhh..nak berbuka puasa bersama family aku kat SACC..memang aku makan banyak banyak banyak la kat sana nanti.. dah la aku kuat makan..hanya family aku je yang tau macam mana aku makan..huhu...bak kata akak aku makan banyak pon tak gemuk sebab usus aku pendek..makan buang makan buang je keje nya..hahahaha( tiadakena-mengenajugak )

itu jela untuk hari ni..hehehe

No comments:

Post a Comment