Wednesday, March 19, 2014

keluarga angkat :)

assalamualaikum dan selamat sejahtera..hari ahad hari tu bersamaan 16 mac 2014, keluarga angkat saya datang ke UKM. kakza n family jemput aku dan ija kat ukm. lepas tu mereka bawa kami ke rumah keluarga angkat mereka kat bangi.

pastu kami jumpa opah kt sana..happy je muka opah bila jumpa kteorang ..opah ckp dia dah kenyang sebab dpt jumpa aku ngn ija lagi.



kami singgah duduk rumah anak angkat kepada opah iaitu Mak Non..Mak Non kim salam kat hakimi eh..hehe..ensem pulak anak mak non nih..tibe2 je dia muncul mase tu...dia boleh tanya aku sakit tak?.. memang la sakit weyh jatuh buaian besi lak tu..hahaha...lawak pulak kn ija..hahahah..rosak kan buaian rumah orang je tau...buat maluuu je..huhu
 
bawah ni la keluarga angkat aku yang paling baik pernah aku jumpaa

 
maaf la kami tengah lapoo bebeno masa tu..khusyuk je walaupon ade orang snap gmbar..

 
bak kata kakza anak2 dara je ye..kakza tu anak dara senior..hehe


rindu kat yaya comey nii...









No comments:

Post a Comment