Monday, September 9, 2013

Tahun 2

hai hai and assalamualaikum..apa kabar kalian?..diharap supaya baik-baik belaka..

tadi kali pertama aku pergi ke kelas untuk tahun 2 ni..kelas PENJAGAAN KESIHATAN DIRI..bestt jugak kot...lecturer DR SULAIMAN yang paling sporting penah aku jumpa...best sgt..kelas aku ramai pelajar cina u alls....masa daftar kat smp web masa tu ramai kot pelajar tapi tadi yang datang ke kelas ada beberapa orang jer..mana korang semua ni haa..still mood cuti ke..aiyooo..heheh...

yeahh im senior u alls...pergi tadi naik bas NADI PUTRA...macam-macam gelagat budak tahun 1 yang dapat aku tengok..ade yang happy, ade yang suram, mcm2 ada...yelah hari ni kan first time dorang digelar mahasiswa mahasiswi UKM NI...first dorang pergi ke kuliah ...

ade yang pakai kad matrik lagi kot..teringat zaman aku muda-muda pon mcm tu jugak...keh3..

No comments:

Post a Comment