Saturday, August 24, 2013

Best friend 4ever :)

assalamualaikum hukk huukk..lama pulak tak update blog nie..berhabuk dahh..meh sini aku lap sikit..haa kan dah bersih..hahah..

nama diberi ROSMALIN ROLHIYO..mungkin korang tertanya-tanya kenapa nama dia unik sikit..memang la sebab dia orang philipine campur sabah bah..

aku kenal dia kat matrik selangor la ..dia satu kelas ngn aku..perangai dia sangat lah sporting..dia sangat lah baik orang nya..rindu nak belajar sama-sama dekat library malam-malam..pastu rindu nak berkuliah bersama-sama lagi..kalau kat matrik dulu petang-petang tak sah kalau kalau tak main bola tampar kan..tapi aku tengok jela kau yang main..aku suka ajak kau main basikal jela..pusing2 KMS petang-petang..huhu..

rindu nak ajar kau kecek klate..pastu kau ajar aku ckp sabah bah..boleh bah kalau kau..

sori tau malin sebab jumpa kau kejap je masa tu..tapi aku puas hati sangat2 sebab dapat jumpa kau daripada tak jumpa langsung..terubatlah rindu di hati ini..

 
secara kebetulan jugak kita pakai baju warna yang sama kan..memang sehati sejiwa naa..<3 <3


 
sikit je kita dapat gosip-gosip kan mak jemah..hahah
 

No comments:

Post a Comment