Thursday, June 20, 2013

keep calm AND go straight

hmm hmm assalamualaikum semua..ermm ini namanya kebosanan dah melanda..tak tau nak buat apa..sebab tak ngantuk lagi so update blog la nampaknya..nak cite ni tadi saya dengar radio hot fm tau..tiba-tiba segmen malam tu pulak pasal cinta...ermm sgt terharu dan touching jugak la dgr..
 
mood aku pon sekarang ni tengah rindukan seseorang..ermm mungkin dia x rasa apa yang aku rasa kot..aku je perasan lebih..entah-entah dia tak kesah langsong pasal aku..huahuahua..dah berjangkit virus apa la pulak aku ni...aiyoo

 
maaflah kalau nampak aku lain sikit dalam beberapa hari ni..aku pon tak paham ngan aku sendiri...
.
 
Mesti kau fikir aku sombong kan..taknak tegor kau langsong..
 
 
ermm ermm haha..okay jiwang jugak aku ni kan..dalam hati ada taman jugak rupanya yer...
 
 

No comments:

Post a Comment