Thursday, April 25, 2013

ermm ermm hukk hukk

hai hai n assalamualaikum kawan-kawan :)

Life must be go on..chill la ekk..haha..ari ni aku balik rumahh..yeahh3..mula-mula pikir taknak balik tapi rasa macam nak balik..haha..amboii

semalam hari yang paling best wehh..thanks korang sebab bawak aku g jalan-jalan..ilang sikit tension aku ni..tapi yang kelakar tu kteorang asyik sesat je keje..ngan banjir semua kteorang redahh..memang syok abes..lain kali nak pi lagi roger2 la ekk..

dah la ngan traffic jam lagi..sian kat driver tu..asyik ngantok je keje..haha..naseb baik ade kau ummi, kalau tak memang sunyi la kan dalam kereta tu..t beli baskin robbin lagi eh u alls..haha..(nampak x kejakunan aku disitu)...sori la kawe ni tak pandai nak makan benda mahal2 camtu..

esok nak pergi sekolah adik aku pulak..dia balik cuti..excited sungguh budak tu nak balik bila tau aku ada kat rumah..cewahhh..haha

minggu depan pulak maybe aku tak balik rumah sebab nak ikot kawan aku balik rumah dia kat pahang..mesti syok kan..ayuh kita ke gambang..haha..ye ye je aku ni..last last tak jadi..berangan je lebih..








No comments:

Post a Comment